  • Data: 2009-01-12 11:43:32
    Temat: Re: Faktura korygująca daty
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 12 Jan 2009, Tomek wrote:

    > Bo nie rozumiem tej logiki - można korygować wszytsko ale można
    > tylko kwoty :-)

    Mi tak nie wychodzi, można korygować WSZYSTKO.
    Przeczytaj ten przepis jeszcze raz :)
    Słowa "bądź" oddziela, równoważnie ze słowem "lub", RÓZNE przyczyny
    korekty.

    Zauważ: w przypadku zmiany ceny nie mamy do czynienia z błędną
    fakturą. W ogóle. Wystawiana faktura jest prawidłowa. A później
    mamy dwie różne przyczyny błędów.

    Przyczynami korekty są:
    - zmiana ceny (w ogóle nie będąca błędem w fakturze!)
    lub
    - pomyłki w cenie, kwocie podatku
    bądź
    - pomyłki w dowolnej innej pozycji

    > j.w. - nie ma w tym jakiegoś drugiego dna?

    "nie widzę"!
    Oprócz tego, że pisarza który przygotowywał tekst ministrowi naszło na
    "twórczość".

    pzdr, Gotfryd