  • Data: 2009-10-07 10:45:48
    Temat: Re: Faktura i 7 dni
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 7 Oct 2009, Tomek wrote:

    > Nie z KPA tylko z Ordynacji jeśli już, ale wychodzi na to samo.

    Ustawodawca w Ordynacji po prawdzie powiela "po podatkowemu" wiele
    regulacji, usiłując de facto wprowadzić odrębną kategorię "prawa podatkowego",
    ale formalnie to *jest* prawo administracyjne - jak czegoś w Ordynacji
    nie uregulowano, to KPA obowiązuje; nie, nie mogę od ręki wskazać przepisów
    KPA nie uchylonych przepisami Ordynacji :), jednak jakby w KPA istniała
    odrębna definicja "terminu", a w Ordynacji nie, to by obowiązywała
    w podatkach. IMVHO byłoby dziwne, jakby istniała odrębna definicja
    dla podatków (inna niż w PA).
    Nim dla odmiany ktoś mi napisze, że "pewnie by w Ordynacji była", to
    wspomnę że równie dobrze mogłaby być odrębnie w dochodowym, odrębnie
    w VAT, odrębnie w PCC...
    :)

    pzdr, Gtofryd