  • Data: 2009-10-08 08:54:01
    Temat: Re: Faktura i 7 dni
    Od: Herald <h...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 7 Oct 2009 11:58:19 +0200, Gotfryd Smolik news napisał(a):

    > http://prawo-nieruchomosci.krn.pl/Kodeks-cywilny-1_2
    _117.html

    > Najpierw wstęp, nim mi ktoś wyskoczy że mam z KPA cytować ;)

    A gdy zażądałem faktury w chwili zakupu, otrzymałem informację że mam
    "przyjść jutro bo szef wystawia a teraz go nie ma". Wziąłem pokwitowanie
    zapłaty i dane zakupionego towaru. Następnego dnia przychodzę a ten sam
    facet mi wciska kit że "z taką nazwą towaru nie można wystawić faktury".
    Szlag mnie trafił i powiedziałem facetowi że skoro jego szef nie potrafi
    wystawić faktury z "komputera" niech bierze w garść długopis, druczki
    faktur i niech ja wypisze ręcznie. Znowu oczekiwanie do "następnego dnia".
    Więc tego następnego dnia przychodzę a ten facet mówi mi że "skoro szef się
    nie kontaktował z panem to na pewno do pana zadzwoni". Wkurzony,
    powiedziałem że jeżeli do poniedziałku nie dostanę faktury - uderzam do
    UKS.
    W sobotę dostałem telefon że ... mogę udać się do oddziału nawet i że "nic
    nie wskóram" i nie wystawią mi faktury ze szczegółowym opisaniem nazwy
    towaru.
    Wysmarowałem pisemko (z kilkoma interpretacjami Izb Skarbowych o nazwach
    towarów/usług) - czekam na odpowiedż z "oddziału" ;)
    Teraz zapytanie:
    - dzisiaj kończy się siedmiodniowy okres od zakupu - sprzedawca uchyla się
    od wystawienia faktury - czy jeżeli mi jej nie wyda dzisiaj - to mam o tej
    fakturze już "zapomnieć"?