  • Data: 2002-03-27 13:51:02
    Temat: Re: Faktura celna a faktura VAT
    Od: "stopka" <b...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Cześć
    nasza firma również eksportuje i jest tak:
    wystawiasz Orgynał i kopię i dajesz to odbiorcy (w naszym przypadku
    przyjeżdza osobiście po towar). Po tym udaje się do agencji celnej i tam
    wystawiają mu SAD oraz kartę A1. Z tymi dokumentami udaje się do urzędu
    celnego a tam zabierają obydwie faktury, SAD oraz A1 (A1 po to aby mógł
    przekroczyć granicę) i opieczętowują je. Następnie wydają mu kopie SAD i A1
    oraz orgyinał a nam przysyłają pozostałe dokumenty czyli kopie faktury i
    SAD. Po 14 dniach piszę do urzędu celnego pismo o zwrot karty A1 (tyle mają
    czasu na zwrot). I na tym koniec obiegu dokumentów poza firmą.

    Odnośnie programu to można kupić Firma++ z firmy CDN albo mogę zrobić Ci
    taki programik na zamówienie uwzględniający twoje wymagania. Jestem również
    informatykiem jak i finansistą a i na prawie się coś znam.

    Pozdrawiam
    Arkadiusz Chrapusta
    b...@s...pl