  • Data: 2007-10-26 21:57:21
    Temat: Re: Faktura VAT kiedy?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 25 Oct 2007, mvoicem wrote:

    > Oprócz zwrotu towaru itd są jeszcze inne prawa konsumenckie (choćby ta
    > niezgodność towaru z umową). Prosząc o fakturę na firmę klient niejako
    > zrzeka się tych praw, więc dla sprzedawcy to jest korzystne.

    Nie wiem, czy dość jasno napisałem co mam na myśli.
    Dokładnie to co piszesz :)

    > Więc nie w staraniu o klienta, ale w staraniu o siebie.

    Ale NIE JEST KORZYSTNE tolerowanie takiego stanu, w którym klient
    najpierw bierze paragom i *NIE INFORMUJE* iż zakup jest "na firmę",
    a dopiero po "pobawieniu się sprzętem" ujawnia fakt, iż zakup jest
    na cele DG.
    Przed ujawnieniem faktu że "chce f-rę na firmę" ma możliwość
    skorzystania z praw, które mu nie przysługują, bo zgłosi się jako
    "konsument". IMO takie postępowanie wyczerpuje znamiona KK "oszustwo" :)

    pzdr, Gotfryd