  • Data: 2010-04-22 21:34:46
    Temat: Re: FVAT koryguj?ca
    Od: Adam <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam zły NIP na jednej fakturze a na drugiej złą datę wystawienia
    poprzedniej faktury zaliczkowej. Do ani jednej ani drugiej nie mam
    możliwości otrzymania noty - jedna z firm znajduje się w USA, druga od
    dwóch miesięcy "zaraz wysyła" więc chce samemu im wystawić korekty żeby
    mieć z głowy. Problem w tym że korekt w przyszłości będę miał więcej i nie
    wiem czy na każdej muszę umieszczać spis sprzedanych towarów i usług. Nie
    wiem też, czy jeśli nie zmieniło się nic co wpisuję do KPiR, to pownienem
    taką fakturę tam (i do ewidencji VAT'u) wpisywać.