  • Data: 2010-04-22 22:59:05
    Temat: Re: FVAT koryguj?ca
    Od: Adam <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja ten problem rozwiązałbym wpisując poprawne dane -- ile razy można źle
    > *swój* NIP wpisać? Wyrobiłbym sobie pieczątkę z nipem i kupił zegarek z
    > datownikiem ;-)

    Na przyszłość - dzięki, natomiast dalej mnie nurtuje czy w przypadku
    korekt bez zmian kwoty trzeba ujmować wszystkie pozycje faktury :)

    > A co robisz, gdy się coś w pozycjach kwotowych zmieniło?

    Wpisuję z datą korekty i koszten/przychodem równym różnicy kwot, z czym że
    tutaj by było to równe 0, a i żadne "zdarzenie gospodarcze" IMHO nie
    wystąpiło

    > Do czego służy ewidencja VAT?

    Hm, no tak - do poprawnego wypełnienia deklaracji :)

    Adam