  • Data: 2010-04-23 12:15:50
    Temat: Re: FVAT korygująca
    Od: Adam <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dzięki Gotfryd!

    Zapytam o jeszcze jedną zaszłość związaną z inną fakturą. Tzn - wystawiłem
    fakturę w marcu sądząc że usługa jest wykonana, jednak klient stwierdził
    że nie jest i jej nie odbierze, za to po wykonaniu tego o co prosił
    odebrał ją w kwietniu. Z Art 14. 1c) UPDOF wynika mi że przychód powstaje
    jeśli usługa została wykonana *nawet częściowo* - 19 kwietnia wystawiłem
    korektę z odpowiednim opisem który wyjaśnia dlaczego nawet częściowe
    wykonanie nie miało miejsca. Jak sądze - KPiRa za marzec zmienić już nie
    mogłem, więc podpiąłem korektę pod orginalną fakturę i przy wyliczaniu
    podatku pomniejszyłem przychód o kwotę faktury. Czy zrobiłem dobrze, czy
    pownienem zapłacić podatek za marzec a w kwietniu wpisać kwotę faktury
    jako koszty po czym znowu wpisać ją jako przychód?

    Adam