  • Data: 2003-05-20 20:39:05
    Temat: Re: Eksport programu przez internet
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 20 May 2003, Bartosz Zoltak wrote:

    >+ Witam,
    >+
    >+ W dwoch urzedach skarbowych we Wroclawiu mile panie nie
    >+ umialy rozwiazac mojego problemu - jak traktowac sprzedaz
    >+ programow komnputerowych (wlasnego autorstwa) za granice
    >+ wysylajac je poczta elektroniczna - a wiec bez odprawy
    >+ celnej.
    >+
    >+ W istocie jest to eksport, ale nie bedzie dokumentu SAD,

    Może odżałować 5 zł (znaczki) na pytanie "na piśmie" ?
    US odpowie, IS się ustosunkuje i pół Polski będzie mądrzejsze :)
    Jakaś metoda być musi, bo przecież prądu elektrycznego też
    celnicy nie pieczętują kiedy granicę przekracza !
    Jakbym wiedział że w twoim US są ludzie z humorem to
    bym polecał dopisać taki właśnie argument :), ale... :]

    pozdrowienia, Gotfryd