  • Data: 2010-05-13 13:50:09
    Temat: Re: Dwa towary na jednej pozycji
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 13 May 2010, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > No nie dzielenie, bo zostałem w ten sposób zmuszony do łączenia tych
    > rzeczy, a one są osobno zakupione przeze mnie do różnych celów.

    Ale to, czy i jak umówiłeś się z dostawcą, i że wadzić Ci może
    brak gwarancji, rękojmi i innych takich, *nie jest problemem
    podatkowym*.
    Być może chciałeś się inaczej umówić, być może sprzedawca skorzystał
    z braku innych dowodów na treść umowy, nie wiemy.
    Ale musisz ustalić, czy widzisz problem *prawny* *niepodatkowy*
    (właśnie te rękojmie i tak dalej), i wtedy goto .prawo bez
    .podatki z pytaniem czy takie "zmuszanie" można obejść (marnie
    widzę, było zawrzeć pisemną umowę kupna :]), ale to kłóci się
    z Twoim innym stwierdzeniem (gdzieś tam napisałeś że "pomijając
    gwarancję"), albo po prostu problemu NIE WIDAĆ i dzielisz włos
    na czworo, jak poprzednik rzekł.

    pzdr, Gotfryd