  • Data: 2010-05-14 07:12:31
    Temat: Re: Dwa towary na jednej pozycji
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-05-14, Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> wrote:

    [...]

    > No ale skoro nie ma przepisów, to jak mam rozdzielić te towary? Mogę
    > sobie wylosować: Myszka: 10zł, Torba 90zł? Albo Myszka: 98zł, torba 2zł?
    > I po prostu po takim wylosowaniu kwot wpisać je w stosowne rubryki PKPiR
    > bez generowania żadnych dodatkowych? Pytałem o to już 5 maja, ale
    > niestety jedyna twoja odpowiedź była ,,dokonaj produkcji''. Czyli jak
    > rozumiem, nie chodziło ci o produkcję mechaniczną, tylko o papierkową. I
    > tak to już od tygodnia nie umiem się dowiedzieć jak to przeprowadzić
    > papierkowo.

    Hm. Kupiłem sobie laptopa. Miał w promocji dołączoną torbę. Postanowiłem
    sprzedać torbę jako że mam inną. Wziąłem torbę, sprzedałem za kwotę którą
    uznałem za słuszną. Fakturę sprzedaży zaksięgowałem jak zwykle.

    Jakie chcesz jeszcze papierki pośrodku produkować i po co?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl