  • Data: 2010-05-14 11:29:53
    Temat: Re: Dwa towary na jednej pozycji
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-05-14, Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> wrote:

    [...]

    > No ale masz papier na torbę?

    Jaki konkretnie papier? Certyfikat że torba jest torbą? :)

    > I nie musisz tego przenieść z KUP do TOWAR?

    A jak sprzedajesz wyposażenie, to przenosisz je do TOWAR?
    Kupiłem wyposażenie - jego część okazała się mi niepotrzebna.
    Uzasadnione ekonomicznie jest więc się jej pozbyć. I tyle.
    Jak masz towar, to sobie wyceń patrząc na allegro, wpisz w ten
    swój magazyn, a potem sprzedaj i tyle.

    Ty weź przejdź na pełną księgowość, bo Ci ewidentnie
    papierkologii w księgowości uproszczonej brakuje. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl