  • Data: 2010-05-13 18:58:07
    Temat: Re: Dwa towary na jednej pozycji
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-05-13 20:40, Przemysław Adam Śmiejek wrote:
    > Gotfryd, czy ty to robisz specjalnie? już z 7 razy przedstawiłem problem
    > PODATKOWY, który nie uległ rozwiązaniu (tzn. bąknąłeś coś o
    > ,,produkcji'', ale jak mam taką produkcję dokonać to już nie). Więc 8
    > raz przedstawiam problem podatkowy: Kupiłem te dwa towary oddzielnie z
    > myślą o oddzielnym przeznaczeniu podatkowym. I nie umiem ich rozdzielić.
    > I nie jest to dzielenie włosa na czworo, bo teraz muszę znaleźć nabywcę
    > na torbomysz. Może kwota nie jest wielka, ale następnym razem jakiś
    > ,,geniusz'' sprzeda mi autodom albo pralkotelewizor, więc chciałbym
> [...]

    Tomasz Nycz Ci przecież odpowiedział.

    Kiedyś miałeś go w KF, z tego co pamiętam, tak więc cytuje:

    'OIDP to prowadzisz "magazyn"...

    No to bierzesz z tego magazynu materiał do produkcji (Torba + mysz),
    uderzasz dłonią o dłoń, i masz produkt (Torba), oraz odpad (mysz),
    uderzasz dłonią o dłoń ponownie i z odpadu robi się produkt.
    Na koniec wielokrotnie uderzasz dłonią o dłoń (klaszczesz) na znak
    aplauzu, że udało się to zaksięgować w MK RP.'

    Tak to mniej więcej działa w przypadkach podobnych do Twojego.

    Piotrek