    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Date: Thu, 6 May 2010 11:08:36 +0200
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: Dwa towary na jednej pozycji

    On Thu, 6 May 2010, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

> [...]
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    > Czyli co, pozostaje mi sprzedać w całości i nie wolno rozdzielać?

    Ustaliliśmy sobie, że *NIE MÓWIMY* o podatkach, tak?
    No to jak chcesz egzekwować:
    - rękojmię ("na DG")
    - gwarancję ("na DG" i "konsumencko")
    - "zgodność z umową" (konsumencką)
    ...to sprawa możliwości podziału wymaga przemyślenia.
    Jak na mój gust, przypadek gwarancji jest oczywisty (jak jest udzielona
    "na całość" to nie ma metody na obejście ograniczenia), ale rękojmii
    i "zgodności", a raczej roszczeń przysługujących "w razie gdyby" (coś
    się zepsuło) chyba dałoby się bronić (w powołaniu na art.47.3 KC
    rzecz jasna).

    pzdr, Gotfryd