  • Data: 2010-05-06 20:45:11
    Temat: Re: Dwa towary na jednej pozycji
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 6 May 2010, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > Jak nie? A PIT to co?

    Dlaczego wyciąłeś cytat?
    Odniosłem się do tego co w cytacie.
    Podatki są jedynie "skutkiem" czynności cywilnoprawnej (przepisy
    podatkowe nie "tworzą" czynności, lecz - niejako "gotową" czynność,
    opisaną w innych przepisach, takich jak Kodeks Cywilny, Prawo
    Autorskie i inne podobne - opodatkowują).
    Możesz wskazać *zakaz* podzielenia zakupu na części?

    > No ale wolno mi podzielić? Załóżmy, że olać reklamację u sprzedawcy, ale
    > co z moim nabywcą? Mogę mieć ich dwóch? Jak to przeprowadzić? Wspominasz
    > coś o produkcji, ale na produkcji to ja się nijak nie znam.

    No zastanówmy się.
    Kupuje jeden z drugim rolę papieru, kubeł kleju, takoż tuszu,
    szpulę nici i pewnikiem coś tam jeszcze.
    I sprzedaje książki.
    No jak tak można, nijak nie może pokazać faktury że książki kupił,
    a sprzedaje, granda!
    ;)

    pzdr, Gotfryd