  • Data: 2010-05-06 21:59:58
    Temat: Re: Dwa towary na jednej pozycji
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Na tym, że kupuje się materiały A, B, C, D i tak dalej,
    > a sprzedaje wyroby X, Y, Z itd.
    > W międzyczasie coś się z tym ABC dzieje.

    No ale ja pytam podatkowo, a nie fizycznie.

    > Cała reszta jest "normalnie", czyli przychód ze sprzedaży
    > (również wycena remanentowa wg ceny sprzedaży)

    A remanentu się nie robi w cenach zakupu? Przecie nie wiem jaka jest
    cena sprzedaży. Zawsze robiłem remanent w cenie zakupu.

    > minus koszty
    > nabycia materiałów minus inne koszty "poniesione w celu",
    > bez wnikania w fakt że ABC automagicznie ;) zamieniają się w XYZ.

    Nie rozumiem. Wróćmy do początku. Kupiłem MYSZ + TORBA za 100zł.
    Sprzedałem Torba za 90zł. Mysz leży na półce. Coś muszę zrobić w tym
    momencie? A nawet jeśli nie, to co w momencie remanentu? Jak wycenić mysz?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek