  • Data: 2010-05-06 05:40:14
    Temat: Re: Dwa towary na jednej pozycji
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 5 May 2010, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > W dniu 2010-05-05 14:07, Liwiusz pisze:
    >
    > Sprawną to jeszcze pół biedy. A jak mi się zniszczyła, bo wpadła pod
    > walec? Uszkodzenie torby nie ma jednak związku z myszą.
    >
    > Generalnie łączenie zupełnie niezależnych rzeczy ze sobą rodzi właśnie
    > taki problem i stąd moje pytanie, jak się zachować.

    Zaprotestować, ale właśnie na tym poziomie - zawierania umowy.
    Skoro umowa jest niekorzystna, nie zawierać.
    Albo ewentualnie z przepisów cywilnoprawnych wywodzić że była wadliwie
    skonstruowana (albo szukać innego haka).
    Podatki do tego wiele nie mają :D (co najwyżej mogą być skutkiem
    wniosków z analizy cywilnoprawnej)

    pzdr, Gotfryd