  • Data: 2010-05-06 05:39:58
    Temat: Re: Dwa towary na jednej pozycji
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 5 May 2010, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > Załóżmy, że kupiłem Torba + mysz -- 100zł. Sprzedałem Torbę, a robię
    > remanent i mam mysz na stanie. Jak ją mam wycenić?

    Jak każdą inną produkcję :|
    (przypomnę, bo spory były kilka razy - IMVHO, dla celów "przetwarzania"
    czegoś w coś innego, należy stosować przepisy podatkowe dotyczące
    produkcji - o ile akurat nie ma przepisów odrębnych, bo z rzadka,
    na przykład do opakowań, AFAIR się zdarzały - bo skoro np. minister
    *nie* przewidział innego trybu dla "składania" i "rozkładania",
    to po co komplikować)

    > Albo powiedzmy mysz się zepsuła, oddaję ją do reklamacji i mam otrzymać
    > zwrot kasy, bo takiej myszy już nie ma. Ile mi się należy? Ile
    > kosztowała mysz?

    Z papierów wynika, że myszy nie kupiłeś (tylko zestaw) :)

    pzdr, Gotfryd