  • Data: 2003-11-26 22:45:12
    Temat: Re: Dwa pytania dotyczace podatkow i DG
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 26 Nov 2003, Marcin Ciemny wrote:
    [...]
    >+ > Rozumiem, że chodzi o skłądki za ciebie a nie pracowników.
    >+ >
    >+ Oczywiscie, dkoladnie to za mnie i wspolnika (s.c.)

    Czekaj, czekaj.
    Sądząc z tego co już zapodałeś to możesz się rozpędzić i namieszać :)
    Gdzie chcesz wpisywać składki "za wspólnika S.C." ?
    A tak BTW - ustal jak rozliczasz koszty :) i w razie kolejnych
    pytań zapodawaj czy kasowo czy memoriałowo (i tak samo VAT) - bo
    to może czasem sprawiać różnicę.

    [...]
    >+ Teraz pytanie, jak to zaksiegowac. Jako date to rozumiem, wpisuje dzien
    >+ dokonania przelewu na konto, ale co wpisac w rubryke "numer dowodu
    >+ ksiegowego"?

    Ściśle rzecz biorąc rozp. ds. KPiR pozwala podawać "lub inne określenie"
    dowodu :), zaś wymienia "dowody opłat bankowych i pocztowych" oraz
    "inne dowody opłat" jako dopuszczalne: znaczy, "może to być określenie
    inne niż numer". Ja wpisuję numer (identyfikator) transakcji.

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)