  • Data: 2006-12-06 17:49:51
    Temat: Re: Dużo pozycji na fakturach :/
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 6 Dec 2006, p...@w...pl wrote:

> [...]
    [...]
    > :) Czyli Ty jesteś zdania, że można tak robić. Może ktoś wie to
    > na pewno?

    Mhm.....
    Mam takie pytanie: a na podstawie jakiego przepisu księgujesz
    zakupy w KPiR? W Internecie pełno tego, poproszę więc o link
    i podanie do kompletu numeru artykułu/ustępu/paragrafu/punktu.

    Nie, nie żartuję!
    Przecież to *przepis* Cię obowiązuje, nie czyjeś zdanie, prawda?
    No to co w tym przepisie jest???
    :)

    pzdr, Gotfryd