  • Data: 2006-12-06 17:47:28
    Temat: Re: Dużo pozycji na fakturach :/
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 5 Dec 2006, p...@w...pl wrote:

    > Mam teraz kilka faktur z kilkudziesięcioma pozycjami każda i chcę
    > wrzucić to w KUP ale nie chce mi się tego wszystkiego przepisywać :)
    > Czy mogę zamiast 50 pozycji na jednej fakturze wpisać jedną
    > "materiały budowlane"? :)

    Jestem w szoku... a gdzie wpisywałeś wszystkie pozycje f-r "po jednej"???
    Przecież masz *jedno* zdarzenie gospodarcze (dla celów KPiR) w postaci
    "zakup materiałów budowlanych" i już i *jedną* transakcję VAT - niby
    co, robisz korektę ewidencji VAT o zaokrąglenia wynikłe z liczenia
    na fakturze???
    Nawet jak zakup jest "wielotematyczny" to pakuję do jednej linijki
    KPiR - na f-rze np. opis "poz 3,6 - towary handlowe, poz 2 - wyposazenie,
    poz 1,4,5 - na cele wewnętrzne", odpowiednio dać do rybryk i już.