  • 1. Data: 2006-12-06 01:23:13
    Temat: Dużo pozycji na fakturach :/
    Od: p...@w...pl

    Witam,
    Przeprowadzam remont sklepu i w związku z tym nakupiłem sporo
    materiałów budowlanych.
    Mam teraz kilka faktur z kilkudziesięcioma pozycjami każda i chcę
    wrzucić to w KUP ale nie chce mi się tego wszystkiego przepisywać :)
    Czy mogę zamiast 50 pozycji na jednej fakturze wpisać jedną
    "materiały budowlane"? :)

  • 2. Data: 2006-12-06 12:29:31
    Temat: Re: Dużo pozycji na fakturach :/
    Od: hrabia Vader <c...@d...com>

    p...@w...pl wrote:
> [...]
    > wrzucić to w KUP ale nie chce mi się tego wszystkiego przepisywać :)
    > Czy mogę zamiast 50 pozycji na jednej fakturze wpisać jedną

    Przyznam szczerze, że teraz to mnie przestraszyłeś. Ja zawsze
    wpisywałem faktury jako jedną pozycję niezależnie od tego, ile miały
    "elementów". Oczywiście, jeśli dotyczyły kosztów "jednego rodzaju".

    --
    hrabia Vader - http://www.rzeszow.net/
    Przepis na e-mail: 1 hr_vader, 1 małpa, 1 rzeszow, 1 kropka, 1 net

  • 3. Data: 2006-12-06 13:13:00
    Od: p...@w...pl

    hrabia Vader napisał(a):

    > Przyznam szczerze, że teraz to mnie przestraszyłeś. Ja zawsze
    > wpisywałem faktury jako jedną pozycję niezależnie od tego, ile miały
    > "elementów". Oczywiście, jeśli dotyczyły kosztów "jednego rodzaju".

    :) Czyli Ty jesteś zdania, że można tak robić. Może ktoś wie to
    na pewno?

  • 4. Data: 2006-12-06 17:47:28
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 5 Dec 2006, p...@w...pl wrote:

> [...]
    > wrzucić to w KUP ale nie chce mi się tego wszystkiego przepisywać :)
    > Czy mogę zamiast 50 pozycji na jednej fakturze wpisać jedną

    Jestem w szoku... a gdzie wpisywałeś wszystkie pozycje f-r "po jednej"???
    Przecież masz *jedno* zdarzenie gospodarcze (dla celów KPiR) w postaci
    "zakup materiałów budowlanych" i już i *jedną* transakcję VAT - niby
    co, robisz korektę ewidencji VAT o zaokrąglenia wynikłe z liczenia
    na fakturze???
    Nawet jak zakup jest "wielotematyczny" to pakuję do jednej linijki
    KPiR - na f-rze np. opis "poz 3,6 - towary handlowe, poz 2 - wyposazenie,
    poz 1,4,5 - na cele wewnętrzne", odpowiednio dać do rybryk i już.

  • 5. Data: 2006-12-06 17:49:51
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 6 Dec 2006, p...@w...pl wrote:

> [...]
    [...]
    > :) Czyli Ty jesteś zdania, że można tak robić. Może ktoś wie to
    > na pewno?

    Mhm.....
    Mam takie pytanie: a na podstawie jakiego przepisu księgujesz
    zakupy w KPiR? W Internecie pełno tego, poproszę więc o link
    i podanie do kompletu numeru artykułu/ustępu/paragrafu/punktu.

    Nie, nie żartuję!
    Przecież to *przepis* Cię obowiązuje, nie czyjeś zdanie, prawda?
    No to co w tym przepisie jest???
    :)

    pzdr, Gotfryd