  • 1. Data: 2006-12-05 17:27:24
    Temat: DG+KH a płacenie prywatnych zobowiązań!
    Od: "brzoskwiinia" <a...@N...alpha.net.pl>

    Witam,osoba fizyczna DG od 2007 KH z koniecznośći a nie z wyboru.Po
    przejrzeniu wyciągów bankowych szereg zobowiązań za zakupy prywatne było
    płaconych z firmowego konta-np.zakup dachówki do domu,bramy,wanny itp.Przy
    KPiR nie jest to aż tak uciązliwe,chociaż dla "porządku"powinno się
    zaniechać:)Przy pełnej księgowości IHMO nie do przyjęcia,bo nie można
    zakwalifikowac tego jako wypłata własciciela bo tytuł przelewu jest zupełnie
    innynp.Firma Ucho -2000-wanna:)Czy Ktoś mi podpowie gdzie znajdę
    wyrok,interpretację ,orzecznictwo czu cokolwiek pokazującego czarno na
    białym ,że nie powinno tak być...coś widziałam ale to nie to...

    http://tiny.pl/9ql8

    pozdrawiam ania

  • 2. Data: 2006-12-06 09:54:59
    Temat: Re: DG+KH a płacenie prywatnych zobowiązań!
    Od: Wojciech Ratymirski <w...@r...net>

    brzoskwiinia napisał(a):
> [...]
    > wyrok,interpretację ,orzecznictwo czu cokolwiek pokazującego czarno na
    > białym ,że nie powinno tak być...coś widziałam ale to nie to...

    IMHO przy KH wszelkie wypłaty na rzecz właściciela powinny być
    księgowane na konto "rozrachunki z właścicielem" w korespondencji z
    kontem kasy czy rachunku bankowego. Więc zakup wanny dla właściciela,
    opłacony z rachunku firmowego można spokojnie w ten sposób przeprowadzić.

    --
    pozdrawiam
    Wojciech Ratymirski

  • 3. Data: 2006-12-06 18:05:40
    Od: "brzoskwiinia" <a...@N...alpha.net.pl>

    Użytkownik "Wojciech Ratymirski" <w...@r...net>
    napisał w wiadomości news:el641g$17v$1@news.dialog.net.pl...

> [...]
    > rachunku bankowego. Więc zakup wanny dla właściciela, opłacony z rachunku
    > firmowego można spokojnie w ten sposób przeprowadzić.

    No niby tak,a gdzie znajdę zapis ,że tak można?
    pozdrawiam ania

  • 4. Data: 2006-12-06 19:12:48
    Od: m...@g...com

    brzoskwiinia wrote:

    > No niby tak,a gdzie znajdę zapis ,że tak można?

    Bardziej staraj się szukać przepisu że nie można.

    p. m.