    From: Wojciech Ratymirski <w...@r...net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: DG+KH a płacenie prywatnych zobowiązań!
    Date: Wed, 06 Dec 2006 10:54:59 +0100

    brzoskwiinia napisał(a):
    > Witam,osoba fizyczna DG od 2007 KH z koniecznośći a nie z wyboru.Po
    > przejrzeniu wyciągów bankowych szereg zobowiązań za zakupy prywatne było
    > płaconych z firmowego konta-np.zakup dachówki do domu,bramy,wanny itp.Przy
    > KPiR nie jest to aż tak uciązliwe,chociaż dla "porządku"powinno się
    > zaniechać:)Przy pełnej księgowości IHMO nie do przyjęcia,bo nie można
    > zakwalifikowac tego jako wypłata własciciela bo tytuł przelewu jest zupełnie
    > innynp.Firma Ucho -2000-wanna:)Czy Ktoś mi podpowie gdzie znajdę
    > wyrok,interpretację ,orzecznictwo czu cokolwiek pokazującego czarno na
> [...]

    IMHO przy KH wszelkie wypłaty na rzecz właściciela powinny być
    księgowane na konto "rozrachunki z właścicielem" w korespondencji z
    kontem kasy czy rachunku bankowego. Więc zakup wanny dla właściciela,
    opłacony z rachunku firmowego można spokojnie w ten sposób przeprowadzić.

    --
    pozdrawiam
    Wojciech Ratymirski