  • Data: 2006-12-05 17:27:24
    Temat: DG+KH a płacenie prywatnych zobowiązań!
    Od: "brzoskwiinia" <a...@N...alpha.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,osoba fizyczna DG od 2007 KH z koniecznośći a nie z wyboru.Po
    przejrzeniu wyciągów bankowych szereg zobowiązań za zakupy prywatne było
    płaconych z firmowego konta-np.zakup dachówki do domu,bramy,wanny itp.Przy
    KPiR nie jest to aż tak uciązliwe,chociaż dla "porządku"powinno się
    zaniechać:)Przy pełnej księgowości IHMO nie do przyjęcia,bo nie można
    zakwalifikowac tego jako wypłata własciciela bo tytuł przelewu jest zupełnie
    innynp.Firma Ucho -2000-wanna:)Czy Ktoś mi podpowie gdzie znajdę
    wyrok,interpretację ,orzecznictwo czu cokolwiek pokazującego czarno na
    białym ,że nie powinno tak być...coś widziałam ale to nie to...

    http://tiny.pl/9ql8

    pozdrawiam ania