eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiDowód ubezpieczenia w NFZ dla prowadzących działalność › Re: Dowód ubezpieczenia w NFZ dla prowadzących działalność
    From: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Dowód ubezpieczenia w NFZ dla prowadzących działalność
    Date: Mon, 5 Jan 2009 21:15:52 +0000 (UTC)

    Wojciech Bancer w <news:slrngm3jl6.ute.proteus@pl-test.org>:

    > On 2009-01-05, 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid> wrote:

    > [...]

    ^^^^^^^^^^^^

    > No ja np. mam legitymację ubezpieczeniową wydaną przez ZUS.
    > Składałem wniosek i po ok. 2 tygodniach mi przesłali.
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^

    Czyli zdychaj ubezpieczony płatniku przez 2 tygodnie, i licz na to, że
    ZUS nie wyda w ostatnim dniu, a poczta z trąbką akurat nie
    zastrajkuje/nie będzie miała pika...

    Owszem, katar minie zanim dostaniesz owa legitymację, gorzej, gdy
    będziesz miał na przykład w ręce kawał szkła, a pierwsze pytanie na
    pogotowiu, to " legitymacja" i nieważne, że krew sie leje na prawo i
    lewo, gość "w oczach" zielony sie robi...

    Na szczęście jakiś przytomny sie znalazł i to "papierkowe towarzystwo"
    za mordę chwycił w ciągu minuty...

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]