eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiDowód ubezpieczenia w NFZ dla prowadzących działalność › Re: Dowód ubezpieczenia w NFZ dla prowadzących działalność
  • Data: 2009-01-06 22:28:48
    Temat: Re: Dowód ubezpieczenia w NFZ dla prowadzących działalność
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 5 Jan 2009, Sheen wrote:

    > Byłem zapisać się do lekarza POZ. Kiedy pokazałem wydruk potwierdzenia
    > przelewu z mBanku do ZUS-u Pani w rejestracji nie za bardzo chciała to uznać.
    [...]
    > Co jest dowodem ubezpieczenia w NFZ dla osób prowadzących działalność
    > gospodarczą?

    Siakoś tak zauważyłem (przejrzałem wątek) tylko jedną skromą
    uwagę "a w Wielkopolsce..."
    Toż całokształt Twojego pytanie rozbija się *gdzie* mieszkasz
    w Zjednoczonej NFZtowej Polsce Byłych Regionalnych Kas Chorych? ;)

    Bo ja to mam kartę identyfikacyjną i finito.
    Czasem jeszcze PESELu chcą, AFAIR (rzadko korzystam).

    Przyznaję, że czasem się zastanawiam jak by się skończyło, jakby przyszło
    mi zachorować gdzieś poza regionem... gdzie bym sobie miał tę kartę
    wsadzić ;>
    (ad rem - z tą kartą to IMHO jedyne *rozsądne* rozwiązanie. Ale
    chyba ma poważną wadę - za dużo mozna sprawdzić :P)

    pzdr, Gotfryd