eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiDom Dziecka - przyjmowanie darów i urzędnicze pułapki. › Re: Dom Dziecka - przyjmowanie darów i urzędnicze pułapki.
  • Data: 2006-09-09 19:15:34
    Temat: Re: Dom Dziecka - przyjmowanie darów i urzędnicze pułapki.
    Od: "Mariusz" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > od strony podatków wygląda to tak:
    > 1. umowa darowizny z podaniem wartości darowizny i oświadczeniem
    > obdarowanego o jej przyjeciu (w sieci na pewno znajdziesz); wartość
    powinna
    > odpowiadac cenie nabycia lub kosztom wytworzenia

    Umowa darowizny: http://biznes.elfin.pl/wzory/umowa_darowizny.doc
    Może być?

    Poprosiłbym o link do wzoru poświadczenia o przyjęciu darowizny, bo z tym
    idzie mi gorzej. (czy w tym dokumencie musi zawierać się coś konkretnego,
    poza samym stwierdzeniem przyjęcia darowizny)

    Bardzo prosiłbym również o inne sprawdzone linki, które pomogłyby mi się
    pozbyć wszelkich wątpliwości w temacie darowizny sprzętu
    komputerowego/elektronicznego na rzecz Domu Dziecka.

    Z góry serdecznie dziękuję i pozdrawiam
    Mariusz