eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiDom Dziecka - przyjmowanie darów i urzędnicze pułapki. › Re: Dom Dziecka - przyjmowanie darów i urzędnicze pułapki.
  • Data: 2006-09-09 14:16:32
    Temat: Re: Dom Dziecka - przyjmowanie darów i urzędnicze pułapki.
    Od: "my way" <y...@s...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mariusz" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:edugh7$bee$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > powinna
    >
    > Tutaj jeszcze się zapytam / upewnię. Jeżeli, załóżmy, stanowisko
    > komputerowe
    > jest stare, i podobnych rzeczy już się nie sprzedaje (załóżmy komputer z
    > lat
    > 90-tych), a ma jakieś walory edukacyjne, jeżli zostanie umiejętnie
    > wykorzystany, jaką wartość podać (skoro niektórzy takie coś złomują)?

    dla celow vat - wartość nabycia
    dla celów podatku dochodowego - wartość rynkową

    > Nie jest to dom państwowy. Jest to placówka katolicka, prowadzona przez
    > fundację.

    czyli darczyńca może odliczyć całą kwotę darowizny;
    w niektorych przypadkach (zdaje się, ze powyżej 35 tys zl) może mieć
    obowiązek sporządzenia dodatkowej informacji podatkowej
    dodatkowo obdarowany w ciągu 2 lat od otzryamania darowizny, ma obowiązek
    przekazac darczyńcy sprawozdanie o wykorzystaniu tej darowizny

    nie mam pojecia ;)

    mam nadzieje że nic nie pominęłam ;)

    pozdrawiam