  • Data: 2005-02-08 18:38:04
    Temat: Re: Dobra kupiłem w DE towar z zerowym VAT-em....
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    7-me poty wrote:
    > Dobra kupiłem w DE towar z zerowym VAT-em,az się prosi aby nie
    > zgłaszac tego w PL bo to zawsze 22% w plecy.

    Tak trudno zrozumieć istotę podatku VAT?
    W obecnym stanie prawnym rozliczenie tego vatu
    jest finansowo obojętne.

    > Towar przeznaczony dla klienta indywidualnego sprzedawany za
    > posrednictwem internetu,wiec faktura nie wymagana.

    Czyli sprzedaż poza ewidencją?

    > Jakie s? konsekwencje ukrycia takiego procederu albo co sie stanie
    > jak tak uczynie ,oprócz sumienia oczywiscie.

    Szanse stanowią 20% prawdopodobieństwa
    wychwycenia takiego zakupu w obrocie krajowym.
    A konsekwencje to sobie sprawdź w KKS

    > Inny wariant ukradli mi towar na granicy razem z papierami .

    Pobudka! Na jakiej granicy?

    > Podszyłem sie pod istniej?ca firmę podajac jej dane i euronip czy
    > moga miec przez to kłopoty.

    Mogą. Daj Boże, żeby Cię ścigali i dopadli.