  • Data: 2005-02-09 07:43:52
    Temat: Re: Dobra kupiłem w DE towar z zerowym VAT-em....
    Od: "7-me poty" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ależ odliczysz.
    > Od tego co naliczysz od tego zakupu.
    > Dlatego jest obojętne bez względu na górkę czy dołek.
    >
    >Oj nie rozumiemy się
    skoro jak pisałem wcześniej jeżdżę Żukiem rodem z Lublina to raczej nie
    jestem na biznesmenem z górką Vat-u lecz kolejną mutacją mrówki lub tipa.
    Poprostu mój towar jest bardziej atrakcyjny bo tańszy o 16% lub 22% jak nie
    zgłoszę w PL.Chodzi mi o konsekwencje takiego umyślnego działania.
    Jeśli nie ma, to ludzie brać właścicieli DG i na zakupy za granice .
    Możliwy jest również wariant zakupów w PL z 0% vat-em poprzez podstawioną
    firmę.
    Wydaje się zbyt proste aby było prawdziwe.
    Heniek