    From: "SDD" <s...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Długa nazwa usługi na fakturze
    Date: Mon, 18 Apr 2011 21:07:14 +0200

    Użytkownik <s...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:ioi1km$oni$1@news.onet.pl...

    > No to wystawię Ci kilka faktur na 25 tys. złotych :) Jesli one są dowodami
    > zawarcia umowy, to nie masz wyboru, musisz mi zapłacić...

    Ja odmowie zaplaty, gdyz umowy ustnej z Toba nie zawieralem. Bedziesz musial
    pojsc do sadu.
    Przed sadem jednak bedziesz musial dowiesc, ze usluge ta zamawialem, ze
    ustna umowa miala rzeczyeiscie miejce.

    Okolicznoscia, ktora powyzsze mocno by uprawdopodobnila, bylby fakt
    oplacenia faktury przeze mnie (jako nabywce) - tej okolicznosci w omawianym
    przez Ciebie przypadku zabraknie i sad moze nie dac Ci wiary :)

    Pozdrawiam
    SDD