  • Data: 2009-02-04 12:17:17
    Temat: Re: Debilny obowiązek posiadania pieczątki(DG)
    Od: Bad Behaviour <b...@b...co.nz> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news wrote:
    > Teza o "braku konieczności pieczątki" była kiedyś na grupie również
    > w tym kontekście - konkretnie umowy z bankiem.
    > I raczej wszyscy mawiali "nie mogą żądać".
    > Ale później mnie naszło - "a niby dlaczego nie?"
    > Jest gdzieś *zakaz* *umówienia się*, że będzie się stosowało pieczątki?

    Choćby dlatego, że mógłbyś ich posądzić o nieuczciwe wspieranie lobby
    pieczątkarskiego. Bo niby dlaczego mieliby wymagać czegoś, co naraża cię
    na nieuzasadnione koszta? Widocznie mają w tym jakiś finansowy interes.

    Zadanie pytania o uzasadnienie takiego żądania jest wyrazem
    elementarnego poczucia uczciwości i przyzwoitości.