  • Data: 2009-02-04 12:44:32
    Temat: Re: Debilny obowiązek posiadania pieczątki (DG)
    Od: "wt" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Chodzi mi konkretnie o to, czy ZUS i US mają podstawę prawną, aby wymagać
    > ode mnie przybicia pieczątki na ich papierkach i czy mają prawo (nie
    > widzimisię, ale spisaną podstawę prawną), żeby w ogóle odmówić przyjęcia
    > podpisanego i poprawnie wypełnionego druku, ale bez pieczątki?

    Nie mają i nie wymagają. Ja od lat składam wszystko bez pieczątki. Ale
    trzeba to tak zgłosić. Tak ogólnie to określam, że przy zgłoszeniu
    działalności itp. dokument ma być bez pieczątki i tego się ttrzeba trzymać.
    Nie wpisywać dowodu, też do dokumentów zgłoszeniowych to i dowód nie będzie
    potrzebny i rachunek bankowy... Dla tych co nie mają rachunku jest w US
    kasa. Ale w wielu wypadkach dla klienta pieczątka jest bardzo wskazana.