  • Data: 2009-02-04 13:51:10
    Temat: Re: Debilny obowiązek posiadania pieczątki (DG)
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 4 Feb 2009, Piotr wrote:

    > no a poczta ?
    > już kilka razy w różnych firmach i różni listonosze nie chcieli wydać mi
    > listów poleconych bez pieczątki,

    Z pocztą dyskutuje się metodą złożenia skargi/zażalenia.
    Na piśmie, z potwierdzeniem na kopii.
    I teraz najlepsze: zaleciła mi tę metodę pani kierownik placówki,
    która widziała że nie odpuszczę i chyba czuła że coś za przekonywująco
    gadam ;)
    Po półtorej miesiąca otrzymujesz list z okręgu z przeprosinami i że
    "pouczyli wszystkich w okręgu" :D

    > ps. dla świętego spokoju do swojej własnej DG zamówiłem pieczątkę,

    Ja zamówiłem dla TPSA ;) no i mam.
    Takoż polecam, taki roznosiciel jest uszczęśliwiony a parę miligramów
    tuszu niewiele kosztuje :)

    pzdr, Gotfryd