  • Data: 2003-12-03 16:38:57
    Temat: Re: Data nadania, data wystawienia - co wyszło
    Od: "Jacek" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ano wyszło tak, że pani Zosia przyznała, że "ta firma, co to przygotowuje i
    wysyła ich faktury, to się za bardzo pośpieszyła. Ale ona (tzn. Zosia)
    pytała się prawników i prawnicy twierdzą, że takie pomieszane daty nie niosą
    żadnych negatywnych skutków podatkowych. Oczywiście jak chcę, to mogę im
    odesłać fakturę - a oni mi przyślą nową, bez daty nadania...".
    W każdym razie ciekawie - pani była przygotowana na pytania o daty i mieli
    już opracowane podejście ;-)
    Robię archiwalną kopię faktury i odsyłam im oryginał.

    Jacek