  • Data: 2003-12-02 15:49:07
    Temat: Re: Data nadania, data wystawienia
    Od: Catbert <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2003-12-02 16:34, Jacek wrote:
    > Pierwszy raz mnie zatkało:
    > leasingodawca przysłał mi kolejną fakturę, na której jest:
    > data nadania: 2003-11-29
    > data wystawienia: 2003-12-01
    > m-c sprzedaży: grudzień 2003
    >
    > No i nie wiem, czy taka faktura jest podstawą do uznania zapłaty za koszt
    > (pomijając inne uwarunkowania). Te daty mnie niepokoją (mc sprzedaży jest
    > ok)

    Zapewne w treści umowy jest akapit, że zapłacić musisz, nawet jak
    faktury nie otrzymasz.
    Być może, że daty się "pomyliły" - mylenie sie jest rzecza ludzką - ja
    znam np. firmę leasingową (dużą) co potrafi wziąć pieniadze, a ich nie
    zaksięgować na spłatę, do czego jest zobowiązana i nie wykazać ww. kwoty
    w uzgodnienu sald. Po prostu ona "ma" te pieniądze i już.

    Pzdr: Catbert