  • Data: 2013-02-15 22:25:15
    Temat: Re: Darowizna - trochę nietypowe...
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    news.task.gda.pl wrote:

    > Czyli na podstawie tego, co Urzędnik powiedział, nie będę mogła
    > zastosować wersji zaproponowanej przez Witka?

    kopnij urzednika w d....

    jak znajde to ci wzor takiego oswiadczenia podrzuce, ale jutro.

    > Pytanie z innej beczki. Czy przed złożeniem wniosku i w dniu jego
    > złożenia, pieniądze mogą znajdować się np. na lokacie w innym banku,
    > czyli na zupełnie innym koncie niż ten wskazany na umowie darowizny i w
    > zgłoszeniu?

    a teraz to sie moga znajdowac gdzie chca.
    wazne zeby z potwierdzenia przelewu wynikalo ile, kiedy i ze zkonta mamy
    i ze na konto twoje.

    > PS. Witek, pytałeś mnie, czy mam 18 lat. Tak, ukończyłam już 18 lat.
    > Dlaczego pytałeś :-) ?

    A bo panikujesz jak moje dziecko jak szlo pierwszy raz do szkoly.

    juz nie zapytam czy duzo ponad te 18.
    najlepiej od razu podeslij ładne zdjęcie