  • Data: 2012-11-28 16:49:26
    Temat: Re: Darowizna matka - syn
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-11-28 16:44, Maciek pisze:
    > Czy US dysponuje jakąś możliwością sprawdzenia, czy ktoś od kogoś
    > dostaje jakieś pieniądze w formie darowizny? Oczywiście mam na myśli
    > jakieś przelewy na konta, czeki, czy inne dokumentowane przepływy
    > pieniędzy, bo w przypadku "z rączki do rączki", to chyba pozostaje tylko
    > grzecznie zapytać ;-)

    Z konta na konto - oczywiście dysponuje możliwością. Policja podatkowa w
    PL ma większe uprawnienia, niż CIA w US. Na ogół z tego nie korzystają,
    bo mają grubsze sprawy na celowniku. Ale jeśli już ktoś podpadnie, to
    każą sobie zapodać historie transakcji ze wszystkich kont z ostatnich 7
    (tak, 7, a nie 5) lat i mają wszystko na widelcu.
    Także z kont, z którym badany kooperował. Ot - taka "wolność inaczej".

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. SQLwiel.