  • Data: 2012-11-29 00:56:33
    Temat: Re: Darowizna matka - syn
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 28 Nov 2012, poszukiwacz wrote:

    > Zastosowanie mają też przepisy o unikaniu podwójnego opodatkowania od
    > spadków i darowizn pomiędzy USA/Polską.

    Ktoś mi zdaje się pisał, że w końcu (acz już dłuższy czas temu) tę
    sprawę uregulowano, możesz potwierdzić?
    Celem wyjaśnienia.
    W umowie był kiks, bo zwalniała po obu stronach te same podatki
    (znaczy zaliczała zapłacony po jednej stronie na drugą).
    A w USA na takie okazje stosują dochodowy (więc nie "ten sam").
    (i nie działało, przez lata)

    pzdr, Gotfryd