  • Data: 2014-02-13 22:59:41
    Temat: Re: Darowizna
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Maciek wrote:
    > No to tu zachodzi chyba ten przypadek. Babcia nie jest w stanie sama
    > utrzymywać się z emerytury,

    Jest w stanie. Pieniądze na utrzymanie jej wystarczają.
    Fizyczna niemożliwość to zupełnie inna para kaloszy.

    > bo nie jest jej w stanie nawet samodzielnie
    > pobrać z konta.

    Wiec córka może pobrać za nią i nie zapłaci od tego podatku.
    Mieszka z nią córka, która wszystko jej organizuje. Ba,
    > nawet mieszkanie zostało już jakiś czas temu na córkę przepisane, więc
    > to w sumie babcia mieszka u córki.

    no to ja teraz z drugiej strony? babcia płaciła opłaty mieszkaniowe za
    cudze mieszkanie. Mam nadzieję, że córka dopisała to do swojego dochodu.

    > Babcię to może ktoś pytać dowolnie długo. Jak już pisałem kontakt z nią
    > jest średni. Jak zwykle przepisy swoje, a życie swoje.

    Nikt babci pytał nie będzie. urzad po prostu wyda decyzję karno-skarbowa
    i ściągnie przez komornika skarbowego.