  • Data: 2006-08-06 15:32:43
    Temat: Re: DG w mieszkaniu a podatek od nieruchomości ?
    Od: t <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 06-08-2006 o 17:40:11 Marek <x...@x...com> napisał:

    > Witam,
    >
    > Mam zamiar otworzyć DG w mieszkaniu spółdzielcznym własnościowym, jestem
    > grafikiem
    > komputerowym pracuję w domu, czy muszę zgłaszać do spółdzielni ten fakt
    > ? Czytałem gdzieś że muszę wydzielić z części mieszkania kilka m2 na
    > potrzeby DG i wtedy spółdzielnia nalicza większy czynsz za te m2.

    Olewasz z góry na dół :) Z mojego przypadku jak i z wypowiedzi grupowiczów
    jasno wynika że jeżeli lokal/pomieszczenie nie zmienia charakteru z
    mieszkalnego na gospodarczy
    to nic się nie dzieje - mimo że nie wynika to jasno z przepisów.

    (BTW mamy w Polsce jakby Common Law, prawo sobie a praktyka sobie :) )

    pozdrawiam