  • Data: 2006-01-16 08:10:25
    Temat: Re: DG, inwestycje gieldowe - ZNALAZLEM
    Od: du hast mich gefragt <d...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 1/13/2006 11:18 PM, Użytkownik Gotfryd Smolik news napisał:

> [...]
    > działów specjalnych produkcji rolnej składników majątku[...]
    > [...]
    > 2c. Do przychodów, o których mowa w ust. 2 pkt 1, nie zalicza
    > się przychodów z odpłatnego zbycia wykorzystywanych na potrzeby
    > związane z działalnością gospodarczą [...] budynku mieszkalnego,
    > jego części lub udziału w takim budynku, lokalu mieszkalnego
    > stanowiącego odrębną nieruchomość lub udziału w takim lokalu,
    > [...]
    > ---
    >
    > Jest jakiś przepis który tak stanowi dla obrotu papierami

    Nie wiem i nie chce mi się szukać.

    > Przecież to by kładło na łopatki obrót wekslowy! (no chyba
    > żeby było "papiery wartościowe z wyjątkiem weksli" :))

    W przypadku OF problemem jest zawsze rozgraniczenie co jest a co nie
    majątkiem przedsiębiorstwa. W przypadku ST jest zapis wprost, z środkami
    pieniężnymi chyba nie jest tak łatwo. Zwłaszcza, że niektóre przychody
    kapitałowe nie sumuje się z innymi przychodami i wykazuje na odrębnym picie.

    --
    gefragt