  • Data: 2006-06-26 19:01:25
    Temat: Re: DG bez VAT + zakup samochodu osobowego = metlik
    Od: "Jacek Rakowski [www.goldap.info.pl]" <www#goldap..net> szukaj wiadomości tego autora

    > Radzilbym równiez przyjrzec sie kredytowi samemu produktowi, zeby nie bylo
    > potem wątpliowsci przez US, ze to rzeczywiscie kredyt firmowy a nie
    > konsumencki. A kredyt, ktory oferuje komis jako posrednik, to glowe sobie
    > dam uciąc konsumencki.

    A czym sie różni kredyt "firmowy" od "konsumenckiego"? Bio Ciebie nie
    rozumiem...
    Ja nie widzę przeciwwskazań, by brać kredyt w komisie. Jeśli wezmę go i
    będzie on przeznaczony na potrzeby porwadzenia DG to nie bedzie kredytem
    konsumenckim, jeśli nie bedzie on miał zwiazku z prowadzoną DG to wtedy
    bedzie kredyt konsumencki. To jest moje zdanie.