    Date: Tue, 19 Oct 2010 20:16:17 +0200
    From: Rafał <r...@b...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    To: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>
    Subject: Re: DG a prywatny samochód

    > Może jednak przeczytaj odpowiedni fragment PDOF zanim zaczniesz wymyślać
    > jakieś cuda na patyku i publikować na grupie ...

    może mnie skorygujecie
    1.Z racji tego że samochód osobowy był nabyty przeze mnie ( nowy z
    salonu w styczniu 2008) to nie mogę uznać go za 'używany' i obowiązuję
    mnie standardowy czas amortyzacji tj. 5 lat
    2. Wartość samochodu tj wartość środka trwałego będzie wartością faktury
    brutto ze stycznia 2008 roku. Do tej wartości dodaję odsetki rat
    zapłacone od dnia nabycia do dnia przekazania samochodu do firmy . Nie
    wiem czy mogę doliczyć koszty ubezpieczenia z ostatnich dwóch lat .
    3. Wartość z faktury nie dzielę zgodnie z warunkami współwłasności z
    umowy z bankiem ( ja 51% a bank 49%)ale przyjmuję jako 100% , dlatego że
    współwłasność banku ma tylko charakter zabezpieczenia kredytu

    czy mam rację ?

    Rafał