  • Data: 2006-02-04 13:23:28
    Temat: Re: Czynny zal i kasa fiskalna
    Od: "onet" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Ania" > A w ubiegłym roku też sprzedawałeś przez konto?I
    wszystko wysyłkowo?Bo
    > jeśli tak to obowiązuje Cię zwolnienie przedmiotowe,jeśli prowadzisz
    > szczegółową ewidencję,dobrze gadam?
    > pozdrawiam ania
    > p.s kilka wątków niżej jest dość burzliwa dyskusja na n/w temat
    W ubieglym roku sprzedawalem ponizej kwoty 20.000
    wszystko przez rachunek bankowy.
    Teraz jest tak samo. Jednak w dyskusji jedni pisza ze obowiazuje zwolnienie
    w takim przypadku inni ze nie
    Rzeczpospolita podaje wypowiedzi osob ze powinna byc kasa a drudzy mowia ze
    nie powinna
    troszke sie obawiam ze moze powinna a pozniej zasuna mi kare i wole ja kupic
    Nie wiem tylko jak to zalatwci z US i tymi terminami
    Na odliczeniach itp za zakup kasy mi nie zalezy i nie sa mi potrzebne
    Grzes