  • Data: 2006-02-09 19:27:43
    Temat: Re: Czynny zal i kasa fiskalna
    Od: Tomasz Kałużny <tomaszka_maupa_UWAGA.klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "onet" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:ds0ehc$dv8$1@news.onet.pl...
    > Czy w tej sytuacji jaka sie dzieje obecnie z kasami
    > ktos kto powinien miec kase od 1 stycznia 2006 r. a jej nie ma moze
    > skorzystac z czynnego zalu?

    Bylem w poniedzialek u siebie w urzedzie (II US Łódź-Górna, VAT
    pok.408). Pytalem w identycznej sprawie dotyczacej mojej znajomej.
    Pani powiedziala, ze w sprawie 'czynnego zalu' decyzje podejmuje
    naczelnik US, ale z powodu zamieszania jakie wyniknelo i niestety ale
    wprowadzili w blad wielu ludzi zaleca zlozenie samokrytyki i obiecac
    nic nie moze ale... 'sam pan rozumie, ze w zaistnialej sytuacji to
    jedyne co mozemy zrobic dla panstwa'.

    Pozdrawiam. Tomek.