  • Data: 2006-08-14 21:33:20
    Temat: Re: Czynny żal
    Od: "Dariusz Stefan" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin" napisał w wiadomości ...

    > Czy sprzedawcy mają obowiązek na żadanie wystawić takie duplikaty?
    > (odwrotnie dotyczy także mnie)

    hm... odmów a zobaczysz czym to "pachnie"... :)

    w sprawie którą znam (ale finału nie bo mi nie zależało)
    firma kontrolowana po "utracie" dokumentów
    (na szczęście w biurze podatkowym odnalazły się rejestry)
    miala problem z dokumentami zakupu handlowego...
    żeby było śmieszniej, kupowali tylko u jednej, specyficznej
    i globalnej firmy i ona "olała" duplikaty (tłumacząc się
    że trudno sprzed dwóch-trzech lat wystawiać, etc...)

    skończyło się na tym że lokalny UKS zlecił UKS właściwemu
    tamtej firmie kompleksową kontrolę....

    pozdr. Darek

    P.S. nie chcę nikogo straszyć ale generalnie kontrole
    skarbowe bardzo nie lubią jak dokumenty zaginą...
    no chyba że "pożar na pół miasta" albo powódź
    na cały powiat... wtedy jest abolicja...