  • Data: 2006-05-24 17:03:47
    Temat: Re: Czyj towar po zakończeniu działalności?
    Od: "lobuziak" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Podepne sie pod ta pytanie.

    Zalozymy, ze otworze firme sprzedajaca zdjecia (cykane oczywiscie przeze
    mnie). Czesciowo bylyby to zdjecia slubne, a czesciowo reporterskie. W
    przypadku reporterskich nie sprzedawalbym praw majatkowych, a udzielalbym
    licencji gazetom i czasopismom.

    Co teraz jesli zlikwiduje dzialalnosc? Takie zdjecia nadal pozostaja moja
    wlasnoscia i stanowia jakis tam majatek. Czy w momencie likwidacji
    powinienem zaplacic jakis podatek od ich wartosci. Jak to wycenic? Czy takie
    zdjecia powinny byc wpisywane jakos srodki trwale lub w jakas inna podobne
    ewidencje?