  • Data: 2006-05-27 21:29:12
    Temat: Re: Czyj towar po zakończeniu działalności?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 27 May 2006, pt wrote:

    > wszyscy znają mój problem! Wystąpienie o opinie/interpretacje uznałem za
    > niepotrzebne bo i tak to ten US będzie ją wydawał(myślałem, że takie opinie
    > są wydawane bardziej centralnie!) więc nie będzie się różnić od tego co
    > słyszałem.

    IMO bardzo niesłuszne założenie.
    Na piśmie będą musieli sprawdzić w przepisach, bo inaczej IS będzie
    "prostować".
    Tak, myślałeś dobrze - "bardziej centralność" załatwia właśnie to
    że każda interpretacja idzie do IS i jak coś jest nie tak to IS
    ją zmienia.

    > Fragment odpowiedzi doradcy: "[...] Aby sprzedać prywatny towar w imieniu
    > firmy należy go wprowadzić na
    > stan firmy. Mozna to zrealizować na dwa sposoby: aport lub kupno na umowę
    > cywilną.
    > Drugie rozwiązanie to zakup towaru na umowę cywilną. W przypadku kiedy
    > żona chciałby wprowadzić całość towaru jednorazowo musiałby zapłacić
    > 2% podatku.

    No comment. Doradca stwierdzający że należy kupić coś swojego...
    Czy ten doradca nie odpowiadał aby na pytanie dotyczące SPÓŁKI,
    a nie DG OF?
    Maddy, czytałaś to?

    --
    pozdrowienia, Gotfryd